Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Sabtu, 20 Februari 2010

ARGGHHHHHH !!!!!!!

hari ni adalah hari terakhir aku di rumah... esok dah kene pergi balik.. berat hati aku nak pegi.berat hati nak tinggalkan my parents, adik2 aku, rumah aku..di sini kebahagiaan aku..aku tak pernah jauh dari mak ayah & adik2 aku...aku jenis yg tak boleh berenggang dgn diorang..dari dulu sampai lah sekarang.. bila kene pergi jauh nie...rasa berat sangat...

di sana, hari2 aku homesick. rindukan insan2 yg kutinggalkan disini...suasana & sekolah kat sana best. okay..tp, aku sedih nak tgglkan family aku...bln 5 nie baru aku habis praktikum..lambat lagi tu...

0 ulasan: