Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Jumaat, 27 Julai 2012

Drama Daun Ketupat Kering - Rosyam nor, Rita Rudaini, Fauziah Nawi DLL



salam ramadhan untuk semua pengunjung "Contengan Hati" yg beragama Islam.. Alhamdulillah... dah 7 hari kita berpuasa... ini lah saat2 yg ditunggu kita semua..semua tak sabar nak menyambut kedatangan ramadhan yg mulia ni... Alhamdulillah sbb kita diberi peluang sekali lagi untuk bertemu dgn bulan yg penuh keberkatan ini.. Syukran Ya Rabb....

sempena Ramadhan ni byk drama2 best kat TV..kalau tahun lepas,aku suka tengok drama 'Syurgamu Ramadhan'...best cerita tu...

ok,aku saje je nak post tentang drama "Daun Ketupat Kering" lakonan Rosyam Nor, Rita Rudaini, Fauziah Nawi, Rusdy Ramli, Ezani Nizariff dan ramai lagi..Raye lambat lagi,tp saje je nak post...hehehe...drama ni satu2 nya drama yg mampu membuat ramai yg menangis.. begitu jgk dgn aku..first aku tgk cerita ni,mmg laju je air mata..ms tu tgk ramai2 ngan family..perghhhhh,sume nangis.. anak buah aku yang lelaki mase tu baru berumur 10 tahun  pon nangis...

lepas tu, aku try search kat youtube tapi takde..frust! bertahun-tahun aku seacrh tp tak jumpa jgk..and then, baru beberapa hari yg lepas aku jumpa..so,aku nak share ngan orang lain lak yg minat drama ni..aku dah post kt facebook,respon agak baik...my sis pon share kat FB die..friends die pun suke jgk..

now,aku post kat sini lak..biar yg lain2 pon dpt tgk jgk..

#aku dah try search drama "salam terakhir" lakonan Rosyam Nor jgk tp tak jumpa dah...

0 ulasan: