Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Rabu, 2 Mac 2011

DRAMA TRILOGI CINTA


~lagu DALAM DIAM ost trilogi cinta~



~sebahagian dari drama Trilogi cinta~



memang best lah cite nih..cerita yang diadaptasikan dari novel tak seindah mimpi, tak semanis impian dan tiada lagi mimpi.. ketiga-tiga novel nie aku layan sebab tu teruja sangat nak tengok. walaupun hakikatnya aku tak taw pun cerita nih dah ditayangkan..maklumlah, aku skang kan duk dalam hutan. so, tenet pun x dpt lagi ms tu.. taw2 pun, cerita dah ditayangkan berbelas episod dah.. kira episod depan2 aku tak tgk pon...

0 ulasan: