Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Sabtu, 28 Februari 2009

SAYANGKU PADA MEREKA

20 Februari 2009,saya bersama rakan sekuliah menjalankan kajian di SMK Saujana Utama, Sg Buloh. kajian dilakukan ke atas tingkah laku kanak-kanak khas.seronok dpt pergi sana.byk pengalaman yg dpt dikutip sepanjang berada di sana.apatah lagi dpt melayan karenah kanak-kanak khas.pengalaman yg diperoleh ni boleh lah diaplikasikan bila mengajar kelak.sungguh istimewanya mereka.ni lah pengalaman yg berharga buat saya.saya dpt lihat dgn lbh dkt dan dpt selami realiti kehidupan mereka.

sewaktu melakukan aktiviti seni bersama

kegembiraan mereka pengubat hati di dunia..
kebahagiaan menanti mereka di syurga sana..itulah istmewanya mereka.jaminan syurga telah tersedia untuknya. Tapi,kenapa masih ada jugak insan yg tak prihatin dgn mereka?kenapa masih ada memandang sinis pada mereka? mengapa menyisihkan mereka?dan kenapa masih ada yg sanggup menganiaya mereka??

mereka adalah ahli syurga..Malaikat sentiasa menjaga mereka..
duhai insan kesayanganku,
jika di dunia ini satu kepahitan buatmu, jangan dikau kesali kerana kemanisan syurga sedang menantimu..
di hadapan sekolah

selamat tinggal semua...
rindu kamu...




0 ulasan: