Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Jumaat, 18 Disember 2009

DIA KESAYANGANKU....DIA KEKASIH HATIKU....DIA PENYERI HIDUPKU....



semalam adalah tarikh temujanji Harith dgn Pakar Kanak-Kanak di HSA...sbb Harith nie asyik sakit kepala...sampaikan satu tahap sampai die demam.hari2ngadu sakit kepala..lepas da tak sakit kepala, muntah2 plak...risau btol aku...

nie masa Harith tak sihat.. walaupun tak sihat, still nak maen same2 kat luar dgn adik dia... tp, macam tue la... monyok je....

aku mmg tertunggu2 result pemeriksaan doktor tue.....dlm tengahari tue, akak aku mesej...die cakap doctor dah ambik darah..belum buat ct brain..nanti doc akan call akak aku balik tuk buat ct brain tu..doc cakap anak mata Harith x de masalah..ok..normal..tp doc takot ade problem dlm otak...

aku takut...aku sayang die...aku sayang sangat2 kat Harith....aku tak nak sesuatu yg tak elok berlaku pada die...aku tak sanggup tgk die macam tue..aku yg dah besar nie sakit kepala pun dah tak tahan,..apatah lagi Harith yg masih kecik tue.....


masa nie dah ok sikit... bersemangat die nak gi jogging.. "mama..mama..nak gi loging..." pelat lagi.. huhu..

Ya Allah...aku mohon kepada-Mu Ya Allah...lindungilah Harith di bawah lembayung dan lindungan rahmat dan redha-Mu...Jangan Kau berikan kesakitan yang tak tertanggung kepada Harith.....aku teramat menyayangi die..aku ingin lihat die lalui kehidupan die dengan sempurna.....
aku sayang die.. aku perlukan die...


dalam ramai2 anak buah aku, aku paling rapat dengan Harith..aku selalu rindukan die..setiap saat, setiap masa....sebab tue bile cuti je aku mesti gi umah die....aku harap semua dapat mendoakan semoga tak de apa2 berlaku pada Harith......



0 ulasan: