Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Jumaat, 25 Disember 2009

TERIMA KASIH..YA ALLAH..

semalam, result dah kuar..mula2 berdebar jugak nak check..tp, kuatkan semangat je...dan pagi nie baru berkesempatan utk check my result...dan, check punye check....alhamdulillah.....mase check result nie, mak aku ngan adik & kakak aku ade skali..lagi la berdebar2...tp bile tgk result, hilang da segala macam perasaan takut tue..n my mom suke sangat...Alhamdulillah...

YA ALLAH..
aku bersyukur kepada-Mu Ya ALLAH krn mengurniakan segala yang terbaik untukku...
sesungguhnya ini adalah hadiah yang bermakna untuk ibu & ayah serta keluargaku tersayang...
hanya ini yang mereka harapkan dariku...

0 ulasan: