Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Rabu, 18 Ogos 2010

DI SEBALIK RAHSIA ♥

salam ramadhan buat semua..♥
macam mana puasa? best? aku sangat2lah teruja dapat berpuasa kat rumah..selama 4 tahun puasa berjauhan dari keluargaku tersayang. bersemangat sekali aku kali nie..dan aku amat menghargai detik2 yang baru je berlalu beberapa jam yang lalu..♪ ♫ ♪ ♫

opsss...dah melalut..ok, straight to the point la kan..sebenarnya hari nie aku nak bongkarkan rahsia aku selama nie.terpaksa bongkarkan rahsia nie sebab banyak sangat spekulasi yang melanda..nak taw apa rahsia? jom....

sebenarnya, rahsianya takde la rahsia sangat..tapi disebabkan aku tak pernah bagi taw kat sesiapa dan tak ada yang taw pasal nie ( kalau taw pon sorg  je..)..s0, ia sama macam seperti rahsia la kan? ok, sape yang taw maksud ROEAIS tue sila angkat tangan?? x de kan..

ade yang cakap boyfriend aku la..sorry..takkan sampai tahap tue aku nak mengagung-agungkan dia andai itu bf aku..belum lagi jadi suami..tapi, dalam banyak2 spekulasi paling buat aku tergelak ialah bila ada yang cakap tue gabungan nama rosyam nor..hahahahahahaha....aku taw la aku minat rosyam nor tapi takde la sampai macam tue sekali..

yang pastinya ROEAIS adalah insan yang amak bermakna sekali dalam hidup aku. aku jadikan ROEAIS nie adalah inspirasi aku.. bila aku rasa give up, aku akan igtkan ROEAIS.. ROEAIS ini lah yang memberi semangat untuk aku teruskan perjuangan aku.. ROEAIS adalah tanggunggjawab aku yang mutlak. walau apa cara sekalipun, aku wajib tunaikan tanggungjawab aku kpd ROEAIS..
ROEAIS adalah....
R= Ramlah (my lovely mum)
O= Omar (my lovely dad)
E= Ema (my young sis)
A = Amir (my young bro)
I = Irshad (my young bro)
S= Salahuddin (my young bro)
R♥O♥E♥A♥I♥S

so, terungakai sudah segala persoalan di sebalik ROEAIS kan..ermmm, tak jadi jugak lah aku nak wat gempaq sket..hehehehe.....

kenapa aku cakap ROEAIS adalah tanggungjawab aku yg mutlak?
sebab, aku perlu laksanakan tanggungjawab aku sebagai anak kpd R&O..aku mesti balas segala jasa mereka...
E, A, I, S pulak, sebagai kakak aku mesti melindungi adik2 aku..aku mesti tunaikan tanggungjawab aku dalam melindungi dan memberi yang terbaik untuk adik2 aku..
aku sentiasa mengharapkan kebahagiaan mewarnai insan2 yang aku sayang......

0 ulasan: