Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Khamis, 19 Ogos 2010

♥ D'MAJLIS TUNANG ♥

salam....
selamat bertunang aku ucapkan untuk semua sahabat baikku...amie, nija & niza.... da bertunang pun da semua kwn2 baik aku nih... aku doakan korang semua bahagia dengan si dia tersayang hingga ke akhir hayat...

ni amie..
kwn baik aku zmn sekolah dulu..
kami selalu bertiga..
tp amie dulu yg tunang..♥
tinggal aku & fuyu je lagi....
huhu..
amie..
aku doa moga mung & H
bahagia sokmo...

ni lak nija..
geng aku sejak kecik2 lagi..
kira ni teman sepermainan aku la..
membesar same2..
tunang je x same2..
hahhaha..
nija...
aku pun doa moga mung & F
bahagia sampai ke akhir hayat..
moga nie yang tebaik..
akhirnya,
mung jugok yang tunang dulu..
hehehe...

nie lak niza..
teman paling kamceng ngan aku
di universiti dulu...
mane aku pergi ada dia..
mana dia pergi ada aku..
wahahahaha...
niza,
dugaan masa bertunang tue
adat..
aku sentiasa mendoakan kebahagiaan
ko dan A..

semua geng2 aku da bertunang kan.. semua nie org yg fisrt bertunang antara kwn2 aku yang lain..mcm Amie, kat sekolah dulu kami selalu bertiga.. Amie, Fuyu & Nuyu..sampai org panggil kami geng tangga..kami selalu ckp, mesti amie yang kawen dulu...skang, mmg Amie yg bertunang dulu..Nuyu & Fuyu? hehehe...

macam Nija plak..masa kecik2 geng kami ramai..tp lam ramai2 nie nija jugak yg tunang dulu..
same gak mcm Niza.. Antara kwn2 aku kt Universiti dulu, Niza la yang tunang dulu...
ermmmmm.... kebetulan semuanya...........
apapun, x sabar nak makan nasik minyak korang....
wahwahwahhhhh......

0 ulasan: