Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Jumaat, 21 Ogos 2009

AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN..


salam ramadhan aku tujukan buat semua umat islam di dunia nie..tak sangka dah tibanya bukan rahmat yg dinantikan oleh kite semua..aku jgk nak mohon ampun dan maaf pd semua org..harap2 bulan ramadhan kali ni memberi 1001 keberkatan pada kita semua..
sedih jgk cz first puase tak dpt puasa kat rumah.adik beradik aku semua balik..isk..isk..tp ape nak buat..nie semua dugaan dan jgk pengorbanan namenye....kat mane pun kita laksanakan ibadah puasa,yg penting ikhlas dan ganjaran pahala yg perlu kite cari n kurangkan perbuatan sia2..insyaAllah..

0 ulasan: