Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Sabtu, 15 Ogos 2009

konvo di UPSI..

assalamualaikum..
hari nie last pesta konvo kat upsi..aku dah byk kali gak pegi survey pesta upsi tue.time2 pesta konvo mcm nie terase kad ATM aku bocor je..asyik keluar duit je.byk jgk la duit aku terbang.mcm air je mengalir.nak buat mcm mane.x nak beli sebenarnye tp kene gak beli..hahaha..da mengarut da nie..

bile time pesta konvo ni rase x sbr nak abis study.asyik duk tgk org konvo,rase diri sndiri lak nak rase.tp aku tgk konvo kali nie mcm tak meriah spt yg sblm2 nie je.kalau sblm2 nie,bile tibe je minggu konvo berduyun2 manusia kat upsi nie.best lak tgk gelagat2 fmly yg dtg meraikan ank2 die nk konvo.tp kali nie,tak ramai sgt..nape ye? mungkin upsi baru je lps bercuti gara2 H1N1 yg 'melanda' upsi baru2 nie.mungkin ade yg takut nk dtg ramai ke sini.takut berjangkit kot...tp,skang nie dah xde berita hangat g sal H1N1 kat upsi.alhamdulillah,keadaan dah kembali normal..

cakap psl konvo nie,ade la jgk kontroversi yg aku dgr.sumenye gara2 jemputan artis tuk wat persembahan sempena pesta konvo.ade yg tak bersetuju dgn artis yg sorg nie.tp,x setuju pn x leh nak wat ape..tp,yg kurang sedap sikit ni,publisiti utk forum perdana ehwal islam tak meluas sgt..x mcm publisiti utk persembahan artis.mane2 tmpt ade memo utk persembahan artis.sampai kat tangga blok pn ade tp psl forum x de lak sampai mcm tue skali..ooooohhhhhh...apekah ini petanda dunia di akhir zaman???manusia sibuk mengejar hiburan daripada ilmu agama................berlumba2 mencari hiburan.......

0 ulasan: