Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Isnin, 24 Ogos 2009

AKU BUKAN SESIAPA...

Aku bukan seorang penyanyi
Yang bisa melagukan kata indah buatmu..
Aku bukan seorang pelakon
Yang bisa menghiburkanmu setiap masa..
Aku bukan seorang penghibur
Yang dapat membuatkanmu bergelak ketawa selalu..
Aku bukan seorang kaunselor,
Untuk aku mengukir kata semangat padamu..
Aku jua bukan seoarang sasterawan
Untuk aku ungkapkan bait-bait puisi gramatis untukmu…
Dan aku bukannya sesiapa
Untuk membuatkan hidupmu sentiasa indah..
Aku cuma manusia biasa
Yang tak punya apa-apa…
Aku hanya insan lemah
Tak punyai segala yang kau inginkan…
Dan aku hanya hamba
Yang hanya ada sekeping hati kecil
Untuk kau fahami diriku…
nukilan rasa :
myroeais

0 ulasan: