Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Ahad, 4 Oktober 2009

HIDUP~SAKIT~MATI

semalam aku langsung tak boleh tidur..pusing kanan,pusing kiri. setiap jam mesti terjaga..aku rasa macam tak sedap badan je..rase macam nak demam..lagipun, mungkin sebab aku selsema, sakit tekak n batuk. bimbang gak kalau demam. ye la, aku ada 2 presentation minggu nie.nak kena siapkan assingment lagi. kalau demam, tak tahu lah macam mane..aku dah makan ubat tapi nampaknye belum sembuh jugak lagi..lepas subuh tadi, dalam pukul 6.30 a.m aku g basuh baju. lepas siap tue aku nak gi jemur baju. aku hairan gak, tiap kali aku basuh baju je, mendung..tiap kali mendung je aku basuh baju..aku terpikir..kenape ye? tapi tengok jam..la patut la mcm mendung je..rupe2nya awal lagi..tp cuaca pn memang agak redup je pagi nie...
lepas da beres semua keje..aku duk rileks2 jap.pas tu, dapat mesej dari ayah aku..ayah aku bagitaw yang jiran depan rumah aku dah meninggal..innalillahiwainnailaihirojiun...ajal arwah dah sampai..dah termaktub sejak azali lagi..tak cepat tak lambat walau sesaat..dan aku mula terpikir..bila giliran aku akan sampai? lambat atau cepat...aku berdoa pada-Mu Ya Allah, jangan kau matikan aku melainkan di dalam iman...amin....sedekahkan al-fatihah untuk arwah...Al-fatihah..


0 ulasan: