Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Selasa, 27 Oktober 2009

SALAM IMTIHAN..


tak lama lagi, aku dan rakan seangkatan denganku akan sama2 berjuang..aku akan mulakan exam pada 5 November 2009, 6 November 2009, 10 November 2009 dan 11 November 2009..
habis je exam, mungkan aku akan stay kat upsi ni utk beberapa hari..12hb aku ada taklimat & bengkel praktikum..then, 15hb maybe aku akan gi ke Sg.LUi, Hulu Langat..nak gi antar brg2..lepas tue, mungkin stay jap umah abg aku c0z dgr kate 20hb semua student semester 7 kena isi borang pengesahan penempatan...
6hb tu aku ade dua paper..dua-dua tu subjek pendidikan khas...memang full kali nie jaual exam aku...dah la tak de gp..risau aku..dpt ke aku kekalkan prestasi semester lepas? atau dpt ke aku tingkatkan lagi prestasi aku???
sesunguhnya aku teramat-amatlah risau...lagipun ini dah semester terakhir aku..semester depan aku dah mula praktikum.aku harap2 sgt exam semester nie dpt result yg tinggi...

di kesempatan yg ada nie jugak, aku pohon ribuan ampun maaf ats segala slh silap aku pd sesiapa saja yg ada terasa ati ngan aku..sikit ke byk ke, aku mintak maaf...

aku juga mengharapkan agar kita semua dpt keputusan yg cemerlang, gemilang & terbilang..dan aku harapkan juga semoga segala apa yg kita cita2kan tercapai...

YA ALLAH..

KAU PERMUDAHKANLAH PEMBELAJARANKU AGAR AKU BISA MENCELUP BERJUTA ILMU-MU..

KAU TENANGKAN MINDAKU AGAR BISA AKU BERKAYUH DI ATAS BUMI-MU SEBAIK YG MUNGKIN..

KAU SUCIKANLAH HATI & FIKIRANKU AGAR AKU BISA MENGHAFAZ AYAT2 KITAB-MU..

KAU JAUHKAN ZAHIR & BATINKU DR MAKSIAT AGAR BISA AKU MERASAI BETAPA MANISNYA HIDUP BERSAMA ILLAHI...

SALAM IMTIHAN...

0 ulasan: