Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Isnin, 12 Oktober 2009

PRAKTIKUM DI SK SUNGAI LUI

bulan 1 tahun depan aku akan mula praktikum. takut jugak. sekarang dah kena wat persiapan mental & fizikal..huhu..ni lah bakal sekolah aku yang akan aku kat praktikum kat sana nanti.takut wooo..tak taw macam mane keadaan sekolah, murid2 and cikgu2 kat sana..first time nie kan...normal la pd org yg tak pernah merasainya....lagipun, macam yang pensyarah aku selalu pesan..aku pergi bukan bawak nama aku sorang tapi bawak nama UPSI gk....
aku dah gi survey tempat nye...tapi aku tak masuk lagi dalam sekolah.sebab aku pergi hari tu time cuti. nak pergi time sekolah tak de kesempatan coz kuliah aku full dari hari isnin sampai jumaat.. hari tue pergi just duk kat luar je..cume gi cari rumah sewa je dulu..hari tue pun aku juz jumpa org kampung kat situ coz ak tanya pasal rumah sewa..rumah sewa dah dapat. depan sekolah je....
aku harap segalanya berjalan dengan lancar..dan org2 kat situ dapat menerima kehadiran aku seadanya...
gambar ie pun aku ambik kat internet. aku cari dalam internet je dulu gambar sekolah nie..

1 ulasan:

Hadaa MR berkata...

Boleh minta no. Sbb nk tau dpt Rumah sewa tu Sy pon praktikum kt Stu gak