Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Khamis, 19 November 2009

SELAMAT TINGGAL....

bertemu dan berpisah
adat manusia biasa
hilang di mata
tapi di hati tidak lupa..
berdoalah kita
agar aman dan sentosa
semoga kita berjumpa lagi di suatu masa....
tinggal berapa hari je lagi aku kat UPSI yg ku cintai ni...tinggal esok je tuk aku habiskan masa aku kat UPSI buat kali terakhir....pas tu,pg2 sabtu lagi aku dah balik..rasa sayang plak nak tinggal UPSI nie...dulu first masuk UPSI rase macam benci je bila tiap kali kena datang UPSI lepas cuti...nak menangis je...bukan UPSI nie tak best..tp..ntah la...byk 'faktor lain' yg buatkan aku rase macam kat sini tak best..tp hakikatnye UPSI best...
skang rase sayang & sedih nak tinggalkan upsi......



yg pastinya...mesti aku akan rindukan saat2 pahit manis sepanjang bergelar student upsi...aku akan rindukan kawan2 aku....walaupun kadangkala ada saatnya aku terluka dan adakalanya aku melukakan hati mereka.....
aku pun rindukan saat2 bergelumang dengan assingnment yg bertimbun...yg kadang kala wat aku rase nak menjerit kuat2...
rindu tue semua tapi hakikat nye perpisahan tue tetap akan berlaku...tak boleh nak elak..lumrah hidup..bile berpisah, tak taw bile lagi leh jumpa...huhu..tp, harap2 kwn2 aku semua tak lupakan aku & tak lupakan segala kenangan kat UPSI nie.....


I LUV U FRENZ...
I LUV U ALL...

0 ulasan: