Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Rabu, 25 November 2009

TERIMA KASIH...

semalam genap umur aku 23 tahun...tak sangka aku dah tua rupenye....dah 23 tahun aku hidup kat bumi nie......ape aku dah buat sepanjang hidup aku nie?? huhu...
tepat pukul 12 mlm je..handfon aku mule berdering2 tanda mesej masuk...sumenye yg wish bday aku tue adalah sahabat2 yang apat ngan aku...


first sekali, aku nak ucapkan jutaan terima kasih for :

my luvly dad..
my luvly mum....
my luvly bro...abe & abg min...
my luvly sis...kak tie, kak na & kak dayah..

my young sis.....ema
my niece...nasuha & adila
my nephew..fahim...


terima kasih family ku....kerana ingat my bday....thanx a lot for my dad..kebetulan hari tue ayah aku keluar wat check up kat klinik..lepas tue, my dad pergi beli kek...malam tue, aku ngan kak dayah & abg min keluar pegi beli KFC & brg2 skit..celebrate kecil-kecilan jew..aku kan dah besar..hehehe....

tak lupe gak untuk semua sahabatku. tersayang terutamanya....

niza
amiey

fuyu

baha
zaimah
sue ceneh
lela bibi


dan kawan kat facebook dan friendster yang wish my bday.............thanx a lot frenz...semoga Allah merahmati dan meredhai kalian jua..time kasih kerana mengingati hari lahir aku di dalam ingatanmu walaupun ada antara kalian yang aku terlupa wish bday kalian..maafkan ye niza..amiey..fuyu...

TERIMA KASIH SEMUA..LUV U ALL..
----------------
Now playing: Neil Sedaka - You Mean Everything to Me
via FoxyTunes

0 ulasan: