Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

" Bila aku sudah tiada, simpan semua kenanganku.. Jangan ditangis selalu.. mungkin itu sementara..bila jumpa penggantiku jangan dilupakan aku...

" Andaiku pergi dulu...Tiba tika dan waktu..Telah tertulis takdir untukku...Perjanjian yang Maha Agung...Doakanku sejahtera disisiNya.."



Isnin, 9 November 2009

MALAM PENGHARGAAN MAHASISWI SEMESTER 7, KZ UPSI..

pada 8 November 2009, pihak kolej za'ba telah mengadakan majlis penghargaan mahasiswi semester 7 yg akan meninggalkan kolej tak lama lagi....hukhuk..malam tu majlis agak simple je sebab masa nie time exam..masing-masing sibuk dgn exam...malam tue cume ucapan pengetua.pas tue, makan2..pas makan2, masuk sesi fotoshoot lak...sesi yg digemari ramai..huhu...walaupun simple tapi best la jgk...daripada tak buat langsung kan...kira nie majlis tradisi kolej & blok...pelik plak kalau x de...tapi blok aku tak wat pon..*~*
sedih pulak rasenye..ye lah, dah 3 tahun lebih setia tinggal kat kolej....dah banyak kisah pahit manis yg dilalui sepanjang tinggal kat kolej nie...paling aku tak leh lupe kisah aku & housemate aku kene kacau ngan makhluk halus...huhu..bile cerita balik rase kelakar plak...dan tak lupe gak masa first time dtg sini...masa orientasi....masih kuat agi kat ingatan...hmmmmm....
sepanjang duk kolej, tak pernah terlintas pun nak duk luar..dah niat kat ati nak duk kolej dari sem 1 sampai la sem 7...so, utk nak stay kat kolej sampai sem last, mesti kena aktifkan diriku...huhu....aku pun dulu sibuk je menyibukkan diri dlm aktiviti kolej..mcm2 aktiviti aku join sbb syarat nak duk kolej nak sekurang-kurangnye nak kene ade 25 merit...byk tuh....masuk dah sem 7 baru la bersara.....
geng2 PAKK 06/19
bersama pengetua Kolej Za'ba....



semua pelajar sem 7.....



majoriti perempuan je kan....
akhirnya.....tinggal berapa hari je lagi utk duk kat kolej...kenangan kat sini tak kan aku lupekan...
















0 ulasan: